Etkö muista passisi saldoa, onko passini vielä voimassa, tilaa tästä passisi tiedot sähköpostiisi.
Passisi tiedot löydät myös tunnuksesi tiedoista, kirjaudu sisään ja katso kohta Varaukset ja Passit
Minulla on useampi passi. Miten passien käyttöaika lasketaan?
Jos sinulla on useita voimassaolevia passeja, ne yhdistetään automaattisesti. Käyttäjän näkökulmasta sinulla on siis vain yksi passi, jonka saldo sisältää kaikkien voimassaolevien passien käyttöajat.
Passit yhdistyvät automaattisesti toisiinsa vain silloin, kun niissä ei ole käytössä koodia tunnistautumiseen.
Poikkeus: Jos vanhassa tai uudessa passissa on koodi, kyseinen passi ei yhdisty olemassa olevaan passiin. Koodillinen passi jää omaksi passikseen, eikä vanhan passin käyttötunteja yhdistetä siihen.Tämä ero koskee nimenomaan tapauksia, joissa passin tunnistustapana on koodi + sähköposti. Jos taas ostat uuden passin, jossa ei ole koodia (vain sähköposti), se yhdistyy automaattisesti vanhaan passiisi – edellyttäen, ettei vanhassa passissa ole koodia.
Ketjuttaminen
Tarjouspasseja voi myös ketjuttaa, mikä tarkoittaa useiden erillisten passien käyttöä peräkkäin. Ketjutus onnistuu silloin, kun jokaiselle passille asetetaan: oma koodi ja oma voimassaoloaika
Tämä on mahdollista vain tarjouspasseissa, joissa koodin ja voimassaoloajan voi määrittää vapaasti. Ketjutetut passit ovat toisistaan riippumattomia, eivätkä ne yhdisty toisiinsa.
Ketjutetut passit aktivoituvat automaattisesti siinä vaiheessa, kun niiden oma voimassaoloaika alkaa. Käyttäjän ei tarvitse tehdä mitään erillistä aktivointia.
Normaalisti myynnissä olevissa passeissa ketjutus ei ole mahdollista, koska niissä tunnistautuminen perustuu pelkästään sähköpostiin eikä niihin voi liittää koodia.
Tärkeä huomio: Ketjutettujen passien tunteja ei voi yhdistää mihinkään uuteen ostettavaan passiin, koska ketjutetut passit eivät yhdisty automaattisesti. Ne pysyvät aina erillisinä kokonaisuuksina.
Jos haluat ostaa uuden passin ja yhdistää siihen vanhan passin käyttötunnit, passin tulee olla kooditon, eli tunnistautuminen tapahtuu pelkästään sähköpostilla. Vain tällaiset passit voidaan yhdistää toisiinsa.
Jos passien saldo ei mielestäsi vastaa odotuksiasi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin tutkimme asian.
